Podpora

Aplikace rozpoznala, že pravděpodobně nejste uživatelem naší stě, nebo se připojujete odjinud. Naši uživatelé zde mají informace o platbách.

Instalace internetu - bezdrátové karty - obecný návod.

Co mám dělat pokud mám problémy s připojením. Například nízká rychlost.:

A. Je možné že porucha není na naší straně
1. Zkuste zobrazit jiné stránky stránky, problém může být na konkrétních stránkách.
2. Prověřte počítač proti virům. Viry mohou odesílat do internetu informace aniž o tom víte a zpomalovat tak připojení. Viz: zabezpeceni
3. Možná jste během dne výrazně přetěžovali síť, viz ceník, vyzkoušejte rychlost druhý den.
4. Také můžete mít špatně nastavenou anténu, prověřte kvalitu spojení na ikonce síťové karty v případě interního přijímače. Síla signálu by měla být alespoň 30-40%. A zkontrolujte také v WEP kód v případě že ho vysílač používá

B. Pokud problém přetrvává tak neváhejte zavolat naší technickou podporu.
1. Za poslední rok přibylo několik nových vysílačů. Proradíme vám, nebo vás přepojíme na modernější, pokud je to možné.
2. Pokud se vysílač porouchal, technik ho co nejdříve opraví.
3. Můžeme některý vysílač na vaši žádost modernizovat, zvlášť pokud jsme měli modernizaci již v plánu.
4. Můžeme vás připojit kabelem.